Come back I need you

Idag så har det varit en rätt upptagen dag! Vi började med att åka till Ingrid så jag och Vanessa passade på att gå till parken som finns där. Sen så åkte vi hem och Paula fick migrän så hon fick lov att lägga sig och sova. Så jag tog hand om Vanessa så hon tog en nap. Sen kom Victoria hem och det blev full fart! Så vi badade i poolen lite :) Oliver jobbade och sen skulle han på massage så vid 5 så kom han hem och då hade jag varit ensam med dom i typ 3 timmar!! (bra gjort av mig!!)

Markus och Anette gjorde middag ikväll och det var verkligen supergott för amerikanarna har inte den bästa matkulturen ;) Victoria har gått runt och sagt några väldigt fula ord idag som hon har lärt sig av någon i pre-school, fucking hell.. Annars har det inte hänt så mycket roligt ;)

Eller jo förresten jag har även blivit erbjuden att föjla med till kyrkan med Canaan för att träffa folk från high school och college. Middag sen bibel-läsning varje måndag, hmm... vad säger du pappa? ;)

Provade grape fruiten jag och Victoria plockade här om dagen, sådär måste jag säga!


Eftersom att jag har bytt rum medan Ollies bror är här så ser min utsikt från rummet anorlunda ut, men jag gillar den :D har balkong nu också men en våningssäng också så det ska bli skönt att byta tillbaka;)  Kan ta en bättre bild sen när det är ljust! Men man ser bergen, trädgården och poolen iaf :)


xxxxxx


Kommentarer
Postat av: Pastorn

Jag kommer å hämtar dig :) .Tur du har Vanessa som motpol ;)



2011-09-28 @ 18:09:20
Postat av: Anonym

mena Victoria.appropå Victoria du har inte varit å kolla på Mr.Beckham :)

2011-09-28 @ 18:10:40
Postat av: lena

myror ja, jag vet hur de känns, jag trampa barfota i en myrstack ...aj aj så ont med det är sååååå länge sedan men kommer ännu ihåg det.

Handla mer, lägger du huvudet på sné o ler? för att det ska bli gratis.... undrar bara

2011-09-28 @ 18:30:55
Postat av: ghost

du vad är det för vitt man ser på balkongen ;)(paranormalactivitie) huuuu

2011-09-29 @ 22:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0