Shake it out

Idag var en väldigt skön dag! Men den blev mindre skön när jag tog min dagliga promenad och min sko såg ut såhär när jag hade 20 min kvar att gå....
Okej ser mesigt ut men det sved som tusan!! (Det röda är blod för er som inte förstår!!)
Men tog mig hem iaf och nu ska jag sätta på jukon och plåster ;) Så här såg det ut när jag kom hem:
På eftermiddagen följde jag med Frank på ludioteca och på kvällen gick jag till apoteket för att hämta medicin till honom för han har fått astma.. och det roliga är att dom känner igen mig där så väl att dom vet att dom knappt behöver säga ett ord för jag fattar endå inte haha, så fult!! 

Det är många mysiga promenadvägar här för det finns jättemånga alleer!
Har varit dåligt väder länge nu, och ska vara det minst en vecka till, vilket suger, jag vill ha värme och soooool!!
xoxo

Kommentarer
Postat av: padre

tuff tuffare lovisa det är så vi känner dig du gnäller inte i onödan smärta är för dig okänt ;)misströsta inte du har bättre väder än oss iallafall.å godare mat :)

2012-04-14 @ 14:00:19
Postat av: madre

Helt rätt min dotter att sätta på jukon och plåster-och vips är det läkt! :)

2012-04-15 @ 14:43:55
Postat av: lena

AJ aj oj oj så ont det gör med skoskav, jag vet.

Gå barfota nästa gång. nu har du godispeng på ditt konto - handla !

2012-04-15 @ 23:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0