Here we go again

Okej, dags för mig att ta upp den här blorren då! Hehe. Nej men har fått in en heldel önskemål om att jag ska börja igen, och mina käras önskan, är min lag!
Jag och pappa åkte klockan 2:02 ifrån Steffensväg och var framme på Arlanda, 3:53. Mitt plan gick iaf 6:05 så det var lugnt fram tills dess. Var inte ett dugg rädd för att flyga, som jag till skillnad mot förra gången var haha.
Mellanlandade i Köpenhamn och åkte med ett miniflyg därifrån till Bologna. Det var bara två säten på vardera sida om gången. Det gick bra iaf och när jag kom fram så stod Federico och väntade på mig :)
Vi åkte in till centret av Bologna där han jobbar så fick jag ett par timmar att kika runt där. Det var så himla mysigt! En nackdel var dock att det duggade, men åh vad fina gamla hus det fanns!! Efter det gick jag, Federico och Annamaria (alltså mina "värdföräldrar" eller vad man ska kalla det) och åt lunch. Därefter åkte jag och Annamaria till Faenza, där jag bor (tog ca 40 min med bil), för att hämta Francesco på skolan. Då var klockan 16:00.
Francesco var verkligen världenssötaste och lägenheten (om man nu kan kalla det för det?) är UNDERBAR! Så stor att jag inte varit i alla rum än och den är så härlig med högt i tak och takmålningar i varenda rum :) Ni ska få bilder på iaf mitt rum i kanske nästa inlägg, men nu visar jag lite bilder ifrån Bologna, sen ska jag sova, det har vart en sjukt lång dag!!
Vi hörs mer imorgon!
xoxo

Kommentarer
Postat av: joja

äntligen som jag väntat!! min favorit bloggerska :D

2012-03-06 @ 22:16:01
Postat av: Sara

wiiiee :D have fun sötis!!

2012-03-07 @ 17:40:51
URL: http://jibbsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0