Wild ones

Hejhej! Nu var det ett tag sen igen! Jag har iaf börjat blivit frisk men i förrgår så hade jag nysattacker så tänkte att jag ju kunde kolla om jag var allergisk, att det kanske var det ist för sjukdom och det visade sig att det var så! Så antagligen berodde huvudvärken på det med, så nu mår jag bättre :) Har varit ute och gått varje dag denna vecka och hittade till en enorm park, den park som pappan hade försökt förklara för mig förut som jag trodde jag hade hittat men nu hittade jag till den på riktigt!

Idag skulle jag på italienska men den var inställd. Tycker det är så kul att killarna här i Italien är så artiga. Typ när man ska åka hiss och väntar med en kille låter han alltid en gå in först. Idag stod jag och väntade på hissen med en kille som såg ut att vara med i ett motorcykelgäng, till och med han gjorde det och han frågade vilken våning jag skulle till, så skulle ingen göra i Sverige!
xxxxxxxx

Kommentarer
Postat av: Jogu

Haha snacka om att du njöt när du träffade på dom killarna .. ;)

2012-04-01 @ 00:48:59
URL: http://Jengu.devote.se
Postat av: oorolig papi

du talade väl inte om vilken våning hoppas jag ,man kan inte lite på spaggarna.han kanske stalkar dig

2012-04-04 @ 22:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0