Fire

Igår så hade vi fullt upp! Några som var på besök från Malung kom hit på middag och även några mer svenskar som nu mera bor här, plus en från Skottland. Så det var nästan Sverigekväll, åtminstonne Europakväll ;) Det var faktiskt jättekul och det var skönt att få prata en massa svenska även om det är krångligt att typ säga varannan mening på svenska och varannan på engleska. Men det var ett tag sen jag hörde riktigt dalmål, fast jag har inte saknat det så mycket haha.

När jag satt på Victoria Sverigedräkten igår sprang hon runt i huset och skrev "I'm swedish, I'm swedish", hon kan dock inte säga sch ljud så det lät "I'm swedis, I'm swedis" haha jättegulligt :)

Nu ska jag och Vanessa iallafall gå på våran morgonpromenad! Vi brukar gå till basketbolls planen där jag lära henne att spela fotboll :D Det är rätt kallt ute och jag har bara shorts på mig så jag kommer nog frysa lite ;)


Nu är det verkligen för kallt för att bada i poolen :(

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0