Old patterns

Idag har jag faktiskt solat, duktigt av mig ;) Känner liksom att det borde synas lite när jag kommer hem att jag har varit i öknen.. ;) Sen blev det lunch på Ralphs, sushi såklart. Jag har blivit kompis med sushi kocken så vi sa hejdå också, jag kommer sakna hans sushi!!! Vi köpte med oss en munk var också, och en avskedstårta till mig. Jag frågade Paula igår om det är möjligt att gå ner 5 kg på 5 dagar, idag lät det mer såhär när jag bestämde tårta:
Jag: "I mean how much more can I gain, I'm leaving in 4 days?!"

Så ja man kan ju alltid se det från två sidor och som vi säger här i USA "A chocolate chip cookie is never one-sided", så sant som det var sagt! Så här fint såg det iaf ut idag när vi åkte bil: 


På kvällen gick jag iaf på Breaking Dawn, så jävla bra!!!!!! :D Wiiie vill se den igen! Plus att jag verkligen älskar bion här, så himla sköna fotöljer :)

xxxxx

ps. Idag upptäckte jag att jag inte är allergisk mot nutella som jag har trott i hela mitt liv. Det var nog min sämsta upptäckt jag kommit på någonsin, VARFÖR SMAKADE JAG FÖR????? sjukt onödigt.....ds.

Kommentarer
Postat av: Dr.Phil

Du leker ju med livet unga flicka å anapennen hade du väl några mil där ifrån om jag känner dig rätt

2011-11-19 @ 22:22:23
Postat av: Anonym

Men du nu får du skynda hem - akta jordnötterna -

DET är DOM som gör att man sväller .... på många ställen.

Inga fler smakprtioner !!!

2011-11-20 @ 00:35:40
Postat av: Jojjo

HAHA varfööör???!?

Hårdträning när du kommer hem!!;);)

2011-11-20 @ 02:48:07
URL: http://jengu.devote.se
Postat av: MAMMA

Tur att jag inte visst om det när det hände...WHY???!!! Men du hade du adrenalinsprutan med dig om jag känner dig rätt...eller hur? Gör det inte igen snälla. Löv u Puss

2011-11-21 @ 17:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0