I'm perfect for you, but you're not perfect for me

Idag så blev det grillning på Palm Valley och sen på eftermiddag/kvällen åkte vi på Harvest Carnivalen! Det var så amerikanskt och jag gillade det verkligen! Så mysigt och så får man typ en biljett när man checkar in så att man får äta av allt som är där så jag provade nachos med cheese och jag gillar ju egentligen inte ost så mycket med detta var gott! Och så äpplen i caramell, sockervadd, popcorn mm. Det var hoppborger, tävlingar och facepainting.

På kvällen var jag och Jackie barnvakt eller vi är fortfarande men nu åkte Jackie och hämtade dom så jag är ensam med barnen men dom sover iaf. Jag ville inte köra för har aldrig kört här så kände att det är bättre om Jackie gör det ;) Vi har iaf haft en mysig kväll med ben & jerrys, mumssssssss!

På karnevalen så klär barnen och ibland även äldre ut sig, så här såg tjejerna ut idag :)

En prinsessa och en ballerina :)

Imorgon är det golf cart parad, det kan ju bli spännande ;)

xxxxx

Kommentarer
Postat av: pappa

nu tömmer du ut allt du har i resväskan och stoppar i dom små trollungarna vi behöver inga andra presenter ;)

2011-10-23 @ 20:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0