Someday I want to find my magical

Idag blev en långdag! Paula och Oliver skulle ta en dag och åka och hälsa på några i San Diego idag så dom frågade om det var okej om jag tog hand om barnen idag med Ingrid och Nancy. Så det gjorde jag :) Vi gick först till basketplanen, sen gjorde vi swedish pancakes :D supergott!

Efter det så tog vi en tur med bilen så att dom skulle somna vilket dom gjorde på en kvart ;) Men vi åkte runt och kollade lite. Dom visade mig det rikaste området här i Palm Desert, där har bla. Bill Gates ett hus! I det området bodde Ingid förrut för hennes man har byggt ett hus där när dom flyttade hit i slutet på 60-talet! Sen åkte vi vidare till en annan stad som heter Indio. Den ligger 10 min från Palm Desert och det är inte alls som i Sverige då det är skog emellan utan det är mer bara som ett nytt område, man ser inte vart staden börjar eller slutar liksom, man skulle kunna tro att det är samma stad. 

På eftermiddagen badade vi och jag såg en vattenspindel, om nu sånna finns. Den kröp på botten i poolen så jävla vidrigt, jag var så sjukt rädd. Såg nyss andra avsnittet av DH alltså i denna säsong, så jävla bra :)

Plus att jag fick ett hårstrå i min mat, den var mitt men endå, åh jag håller på att spy nu när jag tänker på det. Jag hade till och med börjat tugga, usch!!!!!!!  


Bilden är från när jag åkte upp till Big Bear för första gången.

Jag la båda tjejerna idag. Och båda sov i sin säng när Paula och Ollie kom hem, då blir man glad :) Victoria brukar vilja att jag berättar historier om min familj och mina vänner i Sverige. Så jag berättade det istället för att läsa en saga, för hon brukar tycka det är roligare. Vilket är bättre också för då behöver hon inte titta på bilder utan kan ligga och blunda! You don't wanna know vad jag berättar haha!

xxxxxxx

Kommentarer
Postat av: Mami

Jo det skulle vara intressant att höra...;)vad duktig du är med barn, brås inte på mig då. Jag skulle berätta saga en gång för släktingar till Jill o Hans och drog den med John Blund och att han strör som sömnsand i ögonen och flickan blev rädd o börja gråta..aja sånt händer. Det som inte dödar stärker eller hur?Kul att du får åka runt och se en massa. Men spindel OCH hårstrå samma dag det var i mastigaste laget!Kan se dig framför mig hahaha!Pusspuss <3 <3 <3

2011-10-03 @ 19:03:17
Postat av: Mami

Vill säja att jag är sååå stolt över dig. Jo jag menar det.<3U

2011-10-03 @ 19:08:59
Postat av: Michaela

Hihi man hör att du brås på far din ;) ( tänkte på hårstråincidenten ;) ) hoppas att du mår bra och tar vara på värmen :) saknar dig!! Puss & kram <3

2011-10-03 @ 23:06:06
Postat av: faster

gräddade du pannkakorna - härligt att höra att barnen är lätta att ta hand om - du verkar ha rätta "knycken, som farbror Melker". jag skulle vilja höra vad du berättar om familjen och sverige....

du kan väl spela in på band så vi får höra.puss o kram

2011-10-03 @ 23:22:01
Postat av: Sara

HAAAAHAHA ANDAS!!!!! kan verkligen höra dig framför mig skrika i flera timmar om det där hårstrået xD miss u!!!!!

2011-10-04 @ 00:24:20
URL: http://jibbsara.blogg.se/
Postat av: jojjo

Hahhahahahahahahahahahahah. Paus. Haahahahahahaha!!!

OM man märker att det är en tvättäkta lovisa Uhlin som sitter och skriver detta inlägg. Gud vad jag skratta när jag läste om hårstrået och jag hör dig verkligen säga "så sjukt jävla vidrigt" i mina öron. Haha förlåt, jag vet att det är det värsta i hela världen för dig men jag säger bara payback is a bitch!!;) (jag har ärr på mitt knä från peace and love ramlingen!) fortfarande lika kul?;);) nu fick du mig på glatt humör och nu ska jag sova, klockan är 01.59, åh! PUSS MY MY MY LOVE <3<3<3

2011-10-04 @ 02:07:12
URL: http://wex.blogg.se/
Postat av: Mami

2011-10-04 @ 21:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0