Yes, that beauuuutiful language was Swedish

Idag så blev det så att vi åkte hem till Ingrid på förmiddagen. Jag hade ont i huvudet igen, känns som att det är vädret men det är liksom klarblå himel så det kan inte vara det ;) Men dom håller på att re-seedar många gräsmattor nu också så kan bero på att det är det jag känner av också. Dom sa att man kunde få huvudvärk av det!

Vi gick iaf till lekparken idag vid mormorn. Tog lite bilder :) Vi åkte hem vid halv 2 och båda somnade i bilen så det var skönt. Jag och Vanessa tog en promenad på eftermiddagen vid 5 och det var så sjukt skönt ute! Helt lagomt varmt, ungefär 30 skulle jag tro :) Vanessa är så sjukt söt och när jag sa till henne att hon skulle posa för mig så trodde hon jag sa pussa så hon kom fram och pussade mig ist haha.

Här kommer lite bilder från dagen:






så söööööööööööööööööööööt!!!

Igår så såg jag på Amanda Knox: Murder on Trail in Italy. Jag är så himla störd på den och om jag någonsin har viljat bli advokat så vill jag verkligen inte det nu, för jag skulle bli så arg över att inte få fram sanningen!!! Kolla på den filmen om ni inte har något bättre för er, den är baserad på en true story, och den verkar faktiskt väldigt sann (man vet ju inte annars med sånna här filmer men efter alla nyheter jag har sett med henne så verkar den vara riktig). Inte den bästa jag sett men en av dom mest frustrerande!

xxxxx


Kommentarer
Postat av: paps

true story ? ;),men du finns det inga andra människor i grannskapet :).det ser tomt ut i lekparken

2011-10-09 @ 20:24:20
Postat av: johanna

så söta!! hoppas du har det bra, men du får nog hålla koll på minstingen bättre, ser ut som hon har vart i rabatten och plockat ;) <3

2011-10-09 @ 23:28:17
URL: http://johannabirkehag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0