California King

Idag har varit en relativt lugn dag. Vi har badat, jag var i parken med Vanessa och så har vi varit ute och gått. Jag är trött nu men ska inte sova riktigt än för klockan är inte 9 än ;)

Idag så har jag haft lite hemlängtan. Eller jag vet inte vad det är men det har känts konstigt iaf hehe kanske för att det är första gången sen jag åkte sen jag varken har chattat med någon eller skypat med någon på en heldag :S Men pratade med Mickis iaf nu på kvällen för hon är ju också här i usa :) fast vi är typ 5 timmar ifrån varandra med flyg... Och nu är ingen annan vaken så det är ju skitkul! Men ska nog gå ner och kolla lite på tv med dom andra för dom tyckte att jag dissade dom igår, när dom kollade på något roligt amerikanskt tv program (som är alldeles för hyper för mig), hehe jag kollade på svenska hollywoodfruar på mitt rum ist men jag fick lov för han inte sett på två veckor ;)


Här är lite bilder från kräftskivan som vi hade innan jag åkte :)


Två av lagen :)

Mami och dadi!

Kräftbrödet som Ernst-fanet gjorde hehe

:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahh häftigt bröd!:)Vilken fight det var den kvällen...sista varma sommarkvällen i år:)Nu är det regn, rusk och blåsväder här hemma:(Tänk på det gumman o njuuuut av värmen. Du är hemma snabbare än du tror. Kan gå segt i början sen säjer det swisch!Puss<3Mami

2011-09-15 @ 20:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0