I think I'll be alright, but I'll miss you.

När vi kom hem från Big Bear så gick vi ut och badade i poolen. Det var 107 grader fahrenheit, alltså ungefär 42 grader celsius, så rätt svalt faktiskt! hehe.

Jag har inte varit ute och gått något än i området, tänkte göra det när jag är helt frisk, men tog en bild idag innanför grindarna av vårat "område".

Okej den var inte såbra såg jag nu men ska försöka ta lite mer kort sen utan att känna mig som den största turisten i världen.

Här är en till bild här i Palm Desert, där ser ni i bakgrunden hur det ser ut med bergen. Jag tycker nästan att det känns lite dinosarieaktigt på något sätt!


xoxo


Kommentarer
Postat av: Jojjo

Haha jag tänkte också på dinosaurier!! Jurassic park :D

2011-09-05 @ 13:28:40
URL: http://wex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0