I was hiding under your porch because I love you

Igår var jag inne på våran "lilla" supermarket. Alltså det finns ju enorma varuhus men nu menar jag liksom den närmsta affären typ. Och jag tror nästan att det är det som skiljer mest från Sverige. Jag måste smussla med kameran någon gång när vi ska till affären tror jag för det är helt galet. Mjölkförpackningarna är 3.8 liter stora (en gallon) det är liksom standard, alltså ungefär fyra gånger så stor som i Sverige! Såg en som såg ut som en en liters som vi har hemma - det var grädde i den. I affärerna så är det gångar med chips och läsk. Tänk er chipsen som vi har hemma och multiplicera det med 10 (minst) då får ni så mycket det var på de här supermarket. Alltså det är verkligen en hel gång full.

Och på parkeringen utanför fanns det en speciell parkering för golfbilar!

Glömde visa våra gulliga lampor och brevlådor som vi har här också. Haha så söta!


Åker till San diego och La costa idag och kommer hem på söndag så vet inte hur mycket uppdatering det blir, men tar med mig kameran så det blir bildbomb när jag kommer tillbaka ;) puss!

Kommentarer
Postat av: jojjo

Haha ser framför mig dig första gången du var in i den butiken, haha hakan ner till golvet och "men shiit":) saknar dig mycket idag<3

2011-09-17 @ 09:40:39
URL: http://wex.blogg.se/
Postat av: brevbärarn

skit gulligt men värdelösa går inte å få i posten i dom .men ser jag våt asfalt regnar det i paradiset :)

2011-09-17 @ 22:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0