If you missed me then I'm sorry I didn't stay away longer, I like being missed

På förmiddagen blev det bad och promenad (min morgonrutin hehe). Sen så skjutsade Paula mig till the mall så att jag fick shoppa lite. Alltså det är så sjukt nice!!!! Jag skulle kunna gå där i dagar och fy17 vad fina kläder det finns här :)

På kvällen åkte vi till Cobys (tror jag det hette) det är en restaurang som lagar mat på japanskt vis, alltså man beställer och sen så lagar dom maten framför en. Det var jättegott! Vi firade Canaan för att han har fyllt år och det var ett typiskt födelsedagsställe, så dom sjöng och höll på ;)




see ya!


Kommentarer
Postat av: lena

men Lovisa nu börjar jag bli lite avundsjuk - du lever ju i paradiset eller.....? t.o.m. familj som äälskar sushi. Vad shoppade du ? nästa gång får du visa vad du handlat, kram o puss

2011-09-22 @ 17:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0