La Costa 16/9

Idag (fredag 16/9) åkte vi till San diego för vi ska vara där över helgen, för sol och bad och havet :) Innan vi åkte, åkte vi och åt sushi, yummie! Ollie köpte efterrätt till mig och honom att ha i bilen ockå hehe, detta var för gott så det var nog sista gången jag åt det ;)

Vaniljmunk med choklad överdrag... usch!

Två timmar senare var vi framme på La Costa Resort and Spa i Carlsbad, San Diego. Hotellet är verkligen hur fint som helst och jag älskar det! p&m ni vet ju hur jag kan vara med hotell, men detta är verkligen toppen! Kom fram på eftermiddagen och det var mulet, så det blev inget bad idag. Vi gick och åt på en California Greek restaurang. Kan säga att det inte är särskilt grekiskt, men faktiskt gott :) Tzatzikin hade inte ens gurkbitar i sig så jag undrar vilken variant dom körde på ;) 

Resorten var jättestor, inte precis ett hus utan jättemånga, de hade bla ett hus för baler, spa, mat, reception, träning och många olika för boende. Det hade sin egen golfbana också. Här är en karta över hur det såg ut.

Vi bode där husen bildar en cirkel med en blå prick i mitten (jacuzzin).

Dom sa att det brukar vara jättemycket folk här men nu börjar det bli låg säsong för att skolorna har börjat, vilket var väldigt bra :)

Här är "innegården" av där vi bodde där husen bildade som en cirkel. Jättemysigt med hängmattor runt lite här och var. Grinden man ser till vänster på bilen är grinen till jacuzzin. Trädet i mitten var jättestort och härligt!


Tog inte så mycket kort idag. Men tog med mig kameran på lördagen så mer bilder kommer :)

puss

Kommentarer
Postat av: Meg

Jaha....då vart man sugen då! Vad ska jag äta då, de där finns ju inte här?

2011-09-20 @ 18:14:17
Postat av: L

passa på att äta sån´t gott som inte finns här hemma, det skulle jag göra om jag vore där over....

2011-09-20 @ 18:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0