San diego, tidig dag 2

Vaknade här på Coronado Island i San diego. Som tur var spökade det inte i vårat rum hehe :) Vi åkte till mcdonalds och åt frukost, jag tog samma som alla andra något deluxe mål av något slag som innehöll pancakes, bacon, nåt bröd, omellet, och något som kallas hash brownies, det är som potatisbulle (?). Allt detta innehöll ett värde av 1010 kalorier, mums! Kan väl säga att jag inte åt upp ens hälften för det var inte det godaste jag har ätit om man säger så ;) Men den minimala baconskivan man fick, var god iaf :)


This is San diego


Bron man tar över till Coronado Island.


Det var mulet på förmiddagen men sen blev det jättefint väder! Så vi gick till stranden och solade! Sjukt härligt! Dock var det alldeles för kallt i vattnet för mig men jag doppade tårna i the pacific ocean iallafall :D


Sen gick vi iaf till poolen så att vi kunde bada. Lite komiskt för att hela familjen, inklusive jag klagade över att poolen var kall, men jag vet att om jag hade kommit direkt ifrån Sverige hade det varit varmt. Så jag har redan blivit bortskämd med deras pool haha.

xoxo

Kommentarer
Postat av: pappinuffen

var det lite room 1408 varning,fick du dela eller hade prinsessan egen SVIT.nån hotell frukost eller varför vart det Mc

2011-09-12 @ 23:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0