Love is friendship set on fire

Idag så har jag badat och varit ute mycket för det var bara drygt 30 grader ute! Det var verkligen super skönt :) Sen åkte vi och kollade på Colorado River som går förbi här, den var fin med inte särskilt flodig, mer som en konstgjord å haha. Sen åkte vi till ett outlet som heter Desert Hills Premium Outlets. Den ligger i Cabazon, en stad typ 20 min från Palm Desert. På vägen dit passerar man Palm Springs, Cathedral City och Thousand Palms. Vi hade bara 3 timmar på oss där och det är 130 affärer.. haha så måste åka dit igen :) Jag åkte dit med Markus och Anette iaf :)

Här är lite bilder från idag!





Förresten så var vi in på in-n-out idag, där jag sa att dom hade världens godaste milk shakes, då såg jag att en shake innehåller 590 kalorier, mums.. och igår åt jag en hambrugare (390), pomes frits (395) OCH en shake...... totalt på en meal = ca. 1200 kalorier yummie :D MEN när jag kommer hem så finns det mer av mig att älska!

xxxxx

Kommentarer
Postat av: jojjo

Hahaha du har så rätt :D är sjukt avis på alla affärer alltså!!!' och vadå bli brun? Vad fan är du nu då?!!;) ush..;)

2011-09-27 @ 09:16:10
URL: http://wex.blogg.se/
Postat av: johanna

fina foton! du ser redan brun ut hörru!! haha men som du räknar kalorier kommer det knappast vara någon fara! Kram

2011-09-27 @ 10:06:33
URL: http://johannabirkehag.blogg.se/
Postat av: kissies

OMG det kan du ju inte äta!!!!!!!

2011-09-27 @ 11:34:22
URL: http://kissies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0