You're so delicious

Idag på morgonen så gick jag och Vanessa till parken. Vi lekte där och i drygt en timme sen skulle jag gå hem därifrån. Då var klockan typ halv 10, och det började bli jätte varmt, och jag hade glömt vatten! Men jag klarade det iallafall och en halvtimme senare var jag hemma och Vanessa sov :) Då var jag supervarm så jag tog ett dopp i poolen :D

Här är lite bilder från promenaden hem!


golfbilar får åka här ;)

Här svänger man in till vårat "område" eller vad man nu ska kalla det på svenska ;) man ser inte det men det är jättefint med fontäner, blommor och palmer :)


Dom har så himla gulliga skyltar här haha.


Åt corn dog idag för första gången också! Det var helt okej faktiskt, iallafall mycket godare än vad det ser ut ;) ni kan söka på det på google om ni vill se vad det är.

ttyl

Kommentarer
Postat av: P

det ser overkligt ut allt ser så perfekt ut inge skräp lr nå hundpo ;)och inga moln på himlen de är nog det som är mest overkligt :)

2011-09-16 @ 00:20:30
Postat av: - A

If u kiss, i tell!

- A

2011-09-16 @ 01:20:43
URL: http://a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0