I miss you more then I should

Ni fick ju lite mobilbilder igår, för hade inte med mig systemkameran ut. Tänkte ta kort på mitt rum också men upptäckte att mitt fönster inte får plats med mobilkameran så när jag orkar ta upp min systemkamera får ni kort på det och mitt rum också :) Men har inte packat upp än så det ser lite stökigt ut, därför är det bäst att vänta ;)
Vi har hunnit med rätt mycket idag även fast klockan bara är kvart i 11. Gick upp vid 8 och åt frukost sen gick jag och Annamaria med Francesco till skolan och därefter ner på "stan". Det var jättefint där, vi gick till turistinformationen så fick lite kartor osv och sen till en marknad. A (orkar inte skriva hela namn i fortsättningen) berättade lite om staden. Bland annat att den är uppdelad i 4 "distrikt" som tävlar mot varandra, det är en röd, en gul, en grön och en vit del. I juni sätter dom upp färgerna överallt men just nu så ser man på vägskyltarna vilken del man är i.
Det är inte så många som pratar engelska här, och snart ska jag gå till den skolan där jag ska läsa italienska, så önska mig lycka till!
Här får ni några mer gråa bilder sen igår ;) Idag är det iaf strålande sol :)
Skriver ikväll!
xoxo

Kommentarer
Postat av: padre

Nästa blogg inläggs överskrift måste bli på italiano nu när du gått kursen,engelskan kan du lämna :).håller med joja min favorit bloggerska är DU :) ok den enda men ändå favorit

2012-03-07 @ 11:56:00
Postat av: lena

hej lovisa

roligt att få följa dig igen men nu i italien.

Lycka till tjao bella!

2012-03-07 @ 22:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0