Yes


Händer dagligen för mig.... haha
xoxo

Kommentarer
Postat av: madre

Hallå gumman och GRATTIS på din 20-årsdag!!! :)Tänk att du inte är hemma på din födelsedag...första gången, men antagligen inte den sista :( Det känns helt overkligt när jag läser vad du skriver och tittar på dina fina bilder. Vad mycket du får se och uppleva. Hoppas att du har haft och får en fortsatt fin födelsedag!!! PUSS&KRAM

2012-03-13 @ 16:31:11
Postat av: Anonym

Grattis Lovisa på 20-årsdagen !

du är långt borta men känns nära i kroppen, en stor bamsekram och många pussar (men det vill du väl inte ha från oss hahah...)från farmor och Lena

2012-03-13 @ 17:29:07
Postat av: Jogu

Haha gullig du är!! Ser dig framför mig hahaha;)<3

2012-03-14 @ 08:34:36
Postat av: grannen A

ha, ha , ha kul - den ska jag skriva ut o ha på jobbet (men inte så chefen ser).

Vilka fina bilder - det ser ju helt fantastiskt ut!!! Blir väldigt sugen på att åka t. Italien. Njut!!! Har du sett några trevliga italienare ännu?Är det inte lättare att fatta italienskan när du läst spanska?

Grattis en dag försent

kram A

2012-03-14 @ 22:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0